Lilypie Pregnancy tickers
Daisypath Anniversary tickers
Daisypath Friendship tickers
Tesco-ZličínImage via Wikipedia
TESCO EXTRA PART 3

Semalam..masa waktu rehat yang panjang di hari jumaat..ketika itu menemani rakan sekerja membeli barang dan makan tengahari di giant bayan baru..telefon pun berbunyi...

kring..kring..kring..kring...
aku : hello assalamualaikum..siapa di sana?
tesco: w'salam..ini cik nor_ _ _ _.........ka?
aku: ya saya..ada apa ya?
tesco: ok saya kak nurul dari tesco extra sungai dua..
aku: ooo ok..jadi ada apa tu?
tesco: adik di minta mula bekerja partime pada ahad ni bermula pada jam 10 pagi hingga 2 petang..ada apa-apa masalah ka?
aku: ooo yaka?hmmm...ok insyAllah..saya akan pergi..saya nk kena lapor diri kat mana tu?
tesco: ok..adik mai kat office dan cari akak ok..
aku: ooohh ok..terima kasih..(perbualan di tamatkan..)

jadinya...ahad ni aku dah mula buat partime kat tesco..jadi lepas ni kuranglah sikit masa senggang...jadi masa yang ada kena manfaatkan dgn berbaloi..huhu..perasaan ketika itu?gembira juga..sebab at last dapat try buat partime..boleh tambah saving..that's the point!



Enhanced by Zemanta

0 comments:

heart and soul therapy


Followers