Lilypie Pregnancy tickers
Daisypath Anniversary tickers
Daisypath Friendship tickers
Mata..dan kacamata..

Ahad lepas..aku balik rumah padang serai..ahad kan cuti..jadi mengambil ruang untuk merehatkan diri dan bermain 'pc game' iaitu aktiviti yang agak lama aku tinggal sejak aku ambil keputusan untuk menyewa di sg. ara.

Kisah tajuk di atas ada kena mengena dgn 'pc game'..sekitar pukul 11 malam aku mula bermain..tiba-tiba kepala ini diserang sakit kepala..kacau betul berdenyut-denyut pula tu..aku pun ambil minyak cap kapak dan sapu kat dahi..masih berdenyut juga..dengan tiba-tiba..terasa padangan mata kabur..kembang semacam ja tengok monitor..aa sudah..huruf pun aku nampak tidak berapa jelas..lepas tu aku pinjam kejap spek mata sepupu..lepas pakai..jeng..jeng..'clear' terus mata aku..sakit kepal pun kurang hilang terus..mata pun ok..apakah petandanya ini??takkan kena pakai spek kot..dlm family aku tiada sesapa yg pakai spek..

jadi kesimpulannya..esok kena p cek mata..hope that i am not wearing the spectacle..

0 comments:

heart and soul therapy


Followers