Lilypie Pregnancy tickers
Daisypath Anniversary tickers
Daisypath Friendship tickers
10 March 2011 / 5 Rabiulawal 1432 Hijrah


Pertama sekali..... syukur alhamdulillah pada Allah SWT sebab aku masih dapat menyambut hari kelahiran yang ke 27...masih sihat wala'afiat...syukur pada Allah...dah masuk 27 tahun dah aku ni rupanya....tak sangka eh...rasa macam masih 25 tahun....maka di kala ini berbagai persoalan di ajukan apatah lagi usia sudah melepasi pertengahan 20an...

ciknah : ha bila lagi nak makan nasi minyak?
aku : satla...satgi kita p beli kat nasmir...nk lauk apa pilih ja...(buat2 blurr xphm soklan)
ciknah : pot..pet...pot...pet..pilih lelaki yg baik bla..bla...bla...toksah jadi macam...sana sinin sinun..depa nun depa nin...
aku : plug in earphone ipod to my easr...britney spears on air!

lastly....aku tertido dgn ipod + britney tula.......ciknah???huhu tak tau.....(jodoh Allah dah tetapkan...lambat dengan cepat ja...aku tak kisah...orang lain pulak yg terlebih kisah)

pada hari bersejarah itu juga....aku nak ucapkan berbanyak terima kasih kepada semua orang yang bagi ucapan selamat sampai full inbox henpon...

kepada yang tersayang...mak dan bapa yang melahirkan anakmu ini membelai sehingga menjadi manusia yang berguna....tough enough! power puff girl...

kepada sanak sedara adik beradik...tak sapa pun yang ingat hari lahir aku....kehkehkehkeh.....

kepada diri sendiri yang bawa diri sendiri pi makan blueberry cheese cake dengan beef lasagna yang lazat yummy ! kat secret recipe....

kepada en tunang yang menghadiakan handbag from hatyai ( i like the pattern and the colour )

kepada rakan-rakan dan taulan...terima kasih kerana mendoakan saya....

best moment I had until now...thanks a lot!






1 comments:

S4Z said...

happy belated bday sis.
=) may alllll good things always be around u.

heart and soul therapy


Followers