Lilypie Pregnancy tickers
Daisypath Anniversary tickers
Daisypath Friendship tickers
Lewat...

Salam...pagi ni aku sampai ke pejabat lewat 'half hour'..sampai ja di pejabat...kelihatan kelibat bos dan harrier nya...Oh my God....kenala aku kejap lagi...sampai aku dekat parking motor..aku terus meluru 'punch card' dan terus melawat 'toilet'...aish...napa pagi ni perut tak berapa nak sihat ntah?apa yang aku makan semalam?

tuuttt......

kat tempat aku....fuhh...syukur alhamdulillah...mood bos ok harini...aku pun memulakan kerja seperti biasa...

beberapa minit berlalu....grrr...grr...ahhh sudah..perut meragam la pula...aaaa... baru teringat..pagi tadi dh sental 2 biji orange chinese new year....ohh tidak...untuk kesekian kalinya....kena cirit birit untuk hari itu....mode chinese new year dh terasa....rata2 supplier datang ke pejabat hantar orange....waw akula paling gembira...sebab aku mmg penggemar orange...makan sampai lebam ok....itula seronoknya kerja dengan kontraktor....kalender dan planner pun banyak dapat...boleh dikatakan banyak juga souviner dapat bila ada hari perayaan....

0 comments:

heart and soul therapy


Followers