Lilypie Pregnancy tickers
Daisypath Anniversary tickers
Daisypath Friendship tickers
Peugot 308 VTi

Salam...kali ni aku nak share pasal minat aku pada dunia permotoran...sila lihat foto-foto di bawah...


sangat bergaya...
smart and look intelligent 


elegant....

stylo.....


haa....inilah dia peugot 308 VTi bukan turbo...turbo punya mahal oooo....aku memang admire sangat dengan kereta ni...dulu kereta-kereta keluaran peugot tidak lah menarik sangat jika nak di bandingkan dengan design peugot yang terkini...dari technical spec yang aku baca..308 VTi ni memang 'class' juga...dengan design yang pada aku superb....sebab pelik tapi unik...kalau aku naik motor ronda atas highway...memang tak lepas mata aku follow si pelik ni...setakat yang aku tengok on the road...tak ramai orang pakai kereta ini...aku agak fanatik dengan 'global car' berbanding 'local car' sebabnya?mungkin dari segi kualiti dan performance yang di tawarkan memang berbaloi....tapi semuanya terpulang pada citarasa masing-masing...aku cuma share interest aku pada si pelik ini....smart kan?crazy madly deeply to you....

0 comments:

heart and soul therapy


Followers